Obserwatorzy

poniedziałek, 14 marca 2011

Zakupy, zakupy!

Hej!
W piątek 11 marca wybrałam się z na zakupy z moją siostrą Pauliną i najlepsza psiapsiółka Asią.
Było extra wiecznie się śmiałyśmy z byle czego, no ale dobra przejdę teraz do sedna sprawy.
oto co kupiłam,niestety bez zdjęci, bo się aparat zepsuł,a telefonem się nie opłaca bo słana jakości, trzeba nad lustrzanką pomyśleć kurcze znowu z tematu zbaczam ;), a więc kupiłam sobie nie powem, ze mało, ale tez nie dużo tak w sam raz np. biała i czarna tunikę na krotkim rękawku, czarna z dekoltem marszczonym a białe z okrągłym. Bluzki te kupiłam w C&A za 17 złotych-chyba ;)
Potem długo czas przesiedziałam w Cropie a tam kupiłam niebieska bluzkę kolorem wchodząca w fiolet na 3/4 rękawku z kokarda przy dekoldzie  za 19.90, po wyjściu z ćropa dziwnym zrządzeniem losy znowu trafiam do C&A ,a tam kupiłam czarny beret podszyty cekinami za bodajże 25 złotych ;),a teraz uwaga, uwaga poszłam do Cropa hahaha,a tam kupiłam łabędzia na złotym, długim łańcuszku za 9.90.
W sumie nie schodziłam poniżej 25 złotych, ale i tak stówę wydałam ;)
pozdrawiam was kochane.



Wypowiedź mojej koleżanki ze stardoll:
'' Obowiązkiem dziewczyn jest chodzenie na zakupy"
Werciii99

Pozdrowionka dla niej, dla LadyCullen13, LadyAdek oraz Miss_Asiunia10 ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz