Obserwatorzy

poniedziałek, 7 marca 2011

Świeżutkie projekty!

Witam, całkiem niedawno porobiłam nowe projekty., lecz długo nie  mogłam się zebrać, a by coś o nich na blogu wystukać.
Oto dwa które zrobiłam:

1.Czerwona wieczorowa sukienka, z głębokim wcięciem w dekoldzie, bardzo wąska, a u dołu lekko poszerzana.
2.Typowa ślubna sukienka.Marszczona(marszczenia przyszyte niebieskimi różyczkami), z niebieskim połyskiem i drewnianym kołkiem trzymającym ramiączka.
To moje narzędzia pracy, chciałam wam je przedstawić, bo pomyślałam, że może zastanawiacie się czego używał do tworzenia moich projektów.
Oto one:
1. Piórnik, to zdjęcie przedstawiła boczne kieszonki, aw nich krateczki z angielskimi słówkami potrzebnymi do nazywania różnych kolekcji. Drugie zdjęcie piórnika rzedstawia to co mam w środku, a mianowicie markery, zawsze mogą się przydać, 12 kolorów kredek bambino, są najlepsze i najlepiej pokrywaj kartkę kolorem.w piórniki znajduje się także gumka oraz ołówek.
2. Niebieska teczka, w niej trzymam moje projekty.
3.Czarna MP3, ona pomaga mi się skupić, dzięki słuchaniu ulubionych piosenek, szybciej przychodzą mi do głowy pomysły na nowe ciuszki.
4.Narysowane dwie stylwetki, kobiety i męszczyzny.
Ten oto szkic pomaga mi dokładnie narysować kontury ubrania.
Bez tej kartki z domu się nie ruszam!
Widzicie dowedziałyscie sie o mnie znowu czegos nowego!
Pa, pa kochane!



3 komentarze:

  1. ładne projekty :)
    to ja, Reavem17 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta druga sukienka:*****

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, mÓj blog na pingerze to: http://werciii1999.pinger.pl/ ♥

    OdpowiedzUsuń