Obserwatorzy

poniedziałek, 28 lutego 2011

Poznajcie mnie/ Orange Collection spring 2011

Tak ja obiecałam dwa posty temu miałam się przedstawić dogłębniej.
Mam na imię Patricia, jestem Polką, normalnie moje imię brzmi Patrycja, ale ja stwierdziłam, że jest ono nudno, wiec zmieniłam sobie na Patricia.Nazwiska wam nie podam, bo to moja prywatna sprawa.
Mam 13 lat, kocham modę tak jak już mówiłam projektuje ubrania, robię małe bąbelki z wełny z których potem stworze różnobarwne bransoletki, może nawet kolczyki. Robię na drutach jak na razie się uczę nie zrobiłam jeszcze nic tak na poważnie, ale już niedługo zacznę pracować nad strasznie grubym, długim i kolorowym szalem, zajmie mi to strasznie dużo czasu wiec do następnej zimy zdążę.
Uczę się jak na razie w szóstej klasie szkoły podstawowej.
Mieszkam Gdyni, mam starsza siostrę, z która stwarzam różne modne rzeczy.
moja siostra także prowadzi bloga o bardzo podobnej nazwie jak ja, można powiedzie, że takiej samej! (adres linijka niżej)
http://fashion-by-paulina-marso.blogspot.com/
Więcej o mojej siostrze dowiecie się na jej blogu.
Jeśli któraś z was ma konto na stardoll, to was informuje, ze także takie konto posiadam.Możecie się ze mną kontaktować pod nickiem b.cullen1200.
To chyba na tyle, ooooo jeszcze jedno mój nowy projekt:
(aby powiększyć kliknij na zdjęcie)
Przepraszam za jakość ale normalny cyfrowy aparat nie zrobi tak ładnego zdjęcia jak na przykład lustrzanka.
Teraz to chyba wszystko, pozdrawiam :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz